صفحه اصلی مقالات و اخبار علمی اطلاعیه ها و اخبار مطالب آموزشی فیلم های آموزشی خدمات تماس با ما

همکاری با ما

ارسال رزومه

* * * Pdf,Word
پیام سیستم

نکاتی برای نوشتن یک رزومه خوب

رزومه اولین ابزار معرفی شما است و به همین دلیل داشتن یک رزومه خوب جامع و کامل برای دستیابی شما به شغل مورد نظرتان بسیار اهمیت دارد.

در نظر گرفتن نکات زیر به بهتر شدن رزومه کمک می‌کند:

رزومه باید تمیز، مرتب و خوانا باشد. از یک قلم (Font) ساده برای نوشتن آن استفاده شود و فاصله بین خطوط به اندازه‌ای باشد که به راحتی قابل خواندن باشد. تمامی اطلاعات تماس مانند Email، Linkdin و شماره موبایل خود را در آن ذکر کنید. تمامی اطلاعات شخصی مانند تاریخ تولد، وضعیت تاهل، محل سکونت و وضعیت نظام وظیفه را در ابتدای رزومه بیاورید. همه سوابق تحصیلی و دوره‌های آموزشی که گذرانده‌اید به تفکیک بنویسید. تمام سوابق کاری گذشته و فعلی خود را بنویسید. توجه داشته باشید که تنها لیست کردن سمت‌های قبلی به اندازه کافی بازگوی کاری که انجام می‌دهید نیست تمامی مسوولیت‌های خود را در هر سمت به تفکیک شرح دهید. نوشتن یک توضیح کوتاه از علایق و روحیات و توانمندی‌های خود شناخت بهتری نسبت به شما ایجاد می‌کند.


**

رزومه شما پس از ارسال توسط مدیران شرکت ساناپرداز آروندشیراز برسی ، و درصورت نیاز با شما تماس گرقته خواهد شد.