مطالب آموزشی
در عصری که محاسبات مدرن ابری توانسته‌اند بهره‌وری و سرعت انجام کارها را افزایش دهند، کسب‌وکار‌های بیشتر و بیشتری به دنبال آن هستند تا فعالیت‌های خود را به سمت ابرهای عمومی، خصوصی یا ترکیبی انتقال دهند. شرکت‌ها تنها زمانی با خیال آسوده به سراغ فناوری‌های ابرمحور می‌روند که اطمینان حاصل کنند داده‌های آن‌ها به بهترین شکل محافظت شده و نشتی اطلاعات، کسب‌وکار آن‌ها را تهدید نمی‌کند. بر همین اساس، نگرانی امنیتی را باید یکی از عوامل بازدارنده عزیمت کسب‌وکارها به
امروزه شبکه‌های کامپیوتری نقش کلیدی در فعالیت‌های تجاری سازمان‌ها دارند. فناوری‌اطلاعات به ماهیت جدایی‌ناپذیر شرکت‌های تجاری تبدیل شده و هر چه کسب‌و‌کارها گسترده‌تر می‌شوند نظارت و نگه‌داری از زیرساخت‌ها دشوارتر می‌شود. سازمان‌های بزرگ همچون بانک‌ها، موسسات مالی و حتا شرکت‌هایی که حیطه کاری آن‌ها فراتر از ایران است، برای نظارت دقیق بر زیرساخت شبکه خود به چیزی بیش از یک ابزار ساده مدیریتی نیاز دارند.
CRM چیست؟ با هم چهار تعریف مدیریت ارتباط با مشتری را مرور کنیم منظور از CRM که مخفف مدیریت ارتباط با مشتری است این است که ارتباط با مشتریانمان و نحوه پاسخ به نیازها و در خواست های آنها را به بهترین شکل مدیریت کنیم. که این امر باعث موفقیت روز افزون کسب و کارمان خواهد شد. CRM استراتژی نحوه تعامل و مشارکت فعال با مشتریان است. CRM (سی آر ام موفق)، کسب و کار را از دید مشتری می بیند و در برنامه ریزی خود تجربه مشتری را در نظر می گیرد.
1234